niedziela, 1 czerwca 2008

Nie samą piłką człowiek żyje....

Jak dotąd pokazywałem pliki z meczy piłkarskich. Piłka nożna nie jest tym co mi w głowie głównie siedzi. Bywam i będę bywał na meczach, dlaczego nie miałbym zrobić paru fajnych zdjęć. Wydaje mi się że są całkiem niezłe i dlatego tutaj je wrzucam. W głowie mocniej siedzi mi parę innych osób (szczególnie jedna ale jej zdjęć zbyt wiele nie będzie:*).
Do rzeczy: bardziej niż piłka interesuję się muzyką. Prawdziwą, żywą Muzyką przez wielkie M. Tak dokładnie to starym, ostrym,hard rockiem i bluesem. Nie ma dnia bez bluesa. Nie jestem wyznawcą jednego zespołu. Trafia do mnie bardzo wiele a do ulubionych nalezą: Led Zeppelin, Gov't Mule, ABB, Cream, The Black Crowes i masa innych. W miarę możliwości będę zamieszczał zdjęcia z koncertów na których byłem. Czasem wrzucę informację o mało znanym muzyku itp itd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz