poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Squier Stratocaster Bullet

 W zimie kupiłem na allegro używaną gitarę Squier model Bullet. Najtańszy, najprostszy Strat firmowany przez Fendera, oczywiście Made In China. Instrument był w całkiem niezłym stanie, za to był bardzo zapuszczony. Nigdy nie widziałem tak brudnych strun i gryfu. Ludzie myjcie czasem ręce. Gitara jak napisałem najtańsza i na pewno nie warta pieniędzy za które można ją kupić w sklepach muzycznych. Nie wyglądała ja ta na zdjęciach. Jej największą wadą są marne, beznadziejne stroiki oraz wykonany tanim kosztem układ elektryczny. O braku precyzji montażu nie wspominam. Dlatego prawie od razu postanowiłem ją trochę przerobić.
Na początku nabyłem pickguard. Oryginalny z Bulleta był paskudnym jednowarstwowcem. Widoczny na zdjęciach to Tortoish Shell, trójwarstwowy. Jednocześnie zacząłem rozglądać się częściami do układu elektrycznego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz